PLAN ZAJĘCIA DODATKOWE:
JĘZYK ANGIELSKI, LOGOPEDIA, TAŃCE, RYTMIKA
szczegółowe informacje na tablicy głównej przy wejściu do przedszkola
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Dzieci młodsze (3-4 latki)
Godziny: | Aktywności: |
---|---|
6:30-8:00 | Schodzenie się dzieci. Zabawa swobodna. |
8:00-8:30 | Zabawy swobodne dzieci: zabawy i gry dydaktyczne, tematyczne, konstrukcyjno-manipulacyjne, praca indywidualna i zespołowa o charakterze obserwacyjnym, stymulacyjnym. |
8:30-8:45 | Zabawy ruchowe, integracyjne, praca indywidualna. |
8:45-9:00 | Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno-sanitarne. |
9:00-9:30 | Śniadanie |
9:30-10:30 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o Podstawę Programową |
10:30-10:45 | Zabawy ruchowe na powietrzu, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zabawy swobodne na placu przedszkolnym. |
10:45-11:00 | Czynności higieniczne. Przygotowanie do II śniadania. |
11:00-11:15 | II Śniadanie |
11:15-11:45 | Zabawy ruchowe na powietrzu, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zabawy swobodne na placu przedszkolnym, zajęcia dodatkowe. |
11:45-12:00 | Przygotowanie do obiadu- czynności higieniczne. |
12:00-12:30 | Obiad- zupa. |
12:30-13:45 | Poobiedni odpoczynek, słuchanie bajek, kołysanek, muzyki. |
13:45-14:00 | Przygotowanie do obiadu- czynności higieniczne. |
14:00-14:30 | Obiad- II danie. |
14:30-15:30 | Zabawy ruchowe i muzyczne, zabawy w sali według zainteresowań dzieci, zabawy tematyczne, układanki, oglądanie książek praca indywidualna i zespołowa o charakterze obserwacyjnym i stymulującym, prace porządkowo- gospodarcze, rozmowy indywidualne z dziećmi i rodzicami. |
15:30-17:00 | Zabawy swobodne, rozchodzenie się dzieci. |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Dzieci starsze (5-6 latki)
Godziny: | Aktywności: |
---|---|
6:30-8:00 | Schodzenie się dzieci. Zabawa swobodna. |
8:00-8:30 | Zabawy swobodne dzieci: zabawy i gry dydaktyczne, tematyczne, konstrukcyjno-manipulacyjne, praca indywidualna i zespołowa o charakterze obserwacyjnym, stymulacyjnym. |
8:30-8:45 | Zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne. |
8:45-9:00 | Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno-sanitarne. |
9:00-9:30 | Śniadanie. |
9:30-10:30 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o Podstawę Programową |
10:30-10:45 | Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, spacery, wycieczki, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe, zabawy swobodne na placu przedszkolnym. |
10:45-11:00 | Czynności higieniczne. Przygotowanie do II śniadania. |
11:00-11:15 | II Śniadanie |
11:15-11:45 | Zabawy ruchowe na powietrzu, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zabawy swobodne na placu przedszkolnym. |
11:45-12:00 | Przygotowanie do obiadu- czynności higieniczne. |
12:00-12:30 | Obiad- zupa. |
12:30-13:45 | Słuchanie bajek, ćwiczenia relaksacyjne, gry i zabawy w małych zespołach, działalność plastyczno-konstrukcyjna, zabawa w teatr, zabawa z inicjatywy dzieci, praca indywidualna, praca z dzieckiem zdolnym, zajęcia dodatkowe. |
13:45-14:00 | Przygotowanie do obiadu- czynności organizacyjno-porządkowe, higieniczne. |
14:00-14:30 | Obiad- II danie. |
14:30-15:30 | Kontynuacja działalności edukacyjnej; zabawy ruchowe i muzyczne, kreatywne, gry i zabawy w sali lub na powietrzu według zainteresowań dzieci, zabawy tematyczne, praca indywidualna i zespołowa o charakterze obserwacyjnym i stymulującym, praca wyrównawcza, prace porządkowo- gospodarcze, rozmowy indywidualne z dziećmi i rodzicami. |
15:30-17:00 | Zabawy swobodne, rozchodzenie się dzieci. |