PLAN ZAJĘCIA DODATKOWE:

JĘZYK ANGIELSKI, LOGOPEDIA, TAŃCE, RYTMIKA

szczegółowe informacje na tablicy głównej przy wejściu do przedszkola

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

Dzieci młodsze (3-4 latki)

Dzieci młodsze (3-4 latki)
Godziny: Aktywności:
6:30-8:00 Schodzenie się dzieci. Zabawa swobodna.
8:00-8:30 Zabawy swobodne dzieci: zabawy i gry dydaktyczne, tematyczne, konstrukcyjno-manipulacyjne, praca indywidualna i zespołowa o charakterze obserwacyjnym, stymulacyjnym.
8:30-8:45 Zabawy ruchowe, integracyjne, praca indywidualna.
8:45-9:00 Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno-sanitarne.
9:00-9:30 Śniadanie
9:30-10:30 Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o Podstawę Programową
10:30-10:45 Zabawy ruchowe na powietrzu, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zabawy swobodne na placu przedszkolnym.
10:45-11:00 Czynności higieniczne. Przygotowanie do II śniadania.
11:00-11:15 II Śniadanie
11:15-11:45 Zabawy ruchowe na powietrzu, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zabawy swobodne na placu przedszkolnym, zajęcia dodatkowe.
11:45-12:00 Przygotowanie do obiadu- czynności higieniczne.
12:00-12:30 Obiad- zupa.
12:30-13:45 Poobiedni odpoczynek, słuchanie bajek, kołysanek, muzyki.
13:45-14:00 Przygotowanie do obiadu- czynności higieniczne.
14:00-14:30 Obiad- II danie.
14:30-15:30 Zabawy ruchowe i muzyczne, zabawy w sali według zainteresowań dzieci, zabawy tematyczne, układanki, oglądanie książek praca indywidualna i zespołowa o charakterze obserwacyjnym i stymulującym, prace porządkowo- gospodarcze, rozmowy indywidualne z dziećmi i rodzicami.
15:30-17:00 Zabawy swobodne, rozchodzenie się dzieci.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

Dzieci starsze (5-6 latki)

Dzieci starsze (5-6 latki)
Godziny: Aktywności:
6:30-8:00 Schodzenie się dzieci. Zabawa swobodna.
8:00-8:30 Zabawy swobodne dzieci: zabawy i gry dydaktyczne, tematyczne, konstrukcyjno-manipulacyjne, praca indywidualna i zespołowa o charakterze obserwacyjnym, stymulacyjnym.
8:30-8:45 Zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne.
8:45-9:00 Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno-sanitarne.
9:00-9:30 Śniadanie.
9:30-10:30 Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o Podstawę Programową
10:30-10:45 Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, spacery, wycieczki, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe, zabawy swobodne na placu przedszkolnym.
10:45-11:00 Czynności higieniczne. Przygotowanie do II śniadania.
11:00-11:15 II Śniadanie
11:15-11:45 Zabawy ruchowe na powietrzu, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zabawy swobodne na placu przedszkolnym.
11:45-12:00 Przygotowanie do obiadu- czynności higieniczne.
12:00-12:30 Obiad- zupa.
12:30-13:45 Słuchanie bajek, ćwiczenia relaksacyjne, gry i zabawy w małych zespołach, działalność plastyczno-konstrukcyjna, zabawa w teatr, zabawa z inicjatywy dzieci, praca indywidualna, praca z dzieckiem zdolnym, zajęcia dodatkowe.
13:45-14:00 Przygotowanie do obiadu- czynności organizacyjno-porządkowe, higieniczne.
14:00-14:30 Obiad- II danie.
14:30-15:30 Kontynuacja działalności edukacyjnej; zabawy ruchowe i muzyczne, kreatywne, gry i zabawy w sali lub na powietrzu według zainteresowań dzieci, zabawy tematyczne, praca indywidualna i zespołowa o charakterze obserwacyjnym i stymulującym, praca wyrównawcza, prace porządkowo- gospodarcze, rozmowy indywidualne z dziećmi i rodzicami.
15:30-17:00 Zabawy swobodne, rozchodzenie się dzieci.